Op zondag 20 september van 14 tot 17 uur organiseren we voor de tweede keer een oldtimershow op de parking.
Heb jij een oldtimer van voor 1980 en wil je die daar komen tentoonstellen?
Laat het weten via ergo.wzcdeberk@meerhout.be
Het zou fantastisch zijn om opnieuw heel wat mooie wagens bij elkaar te brengen en de bewoners zo een namiddag vol herinneringen aan vroeger te kunnen bezorgen!
Gepubliceerd op
donderdag 25 juni 2026
12.09 u.
